Re: [genealogie-limburg] Marx Lensen

  • sibylle.cremer@t-online.de
    Message 1 of 4 , Mar 18, 2003
      Hallo Eugene,

      bei den Mormonen IGI stehen unter Nideggen-Berg rk in der Nordeifel( im IGI
      Berg-Thuir genannt)
      Nordrhein- Westfalen, Deutschland
      Batch- Nr. : J980421 (Jungens) und K980421 (Mädchen)
      folgende Kinder des Ehepaares Hubert Marx- Gertrud Lensen:

      Joannes ~ 26.02.1758
      Gerardus ~ 04.02.1760
      Anna Margaretha ~ 20.08.1762
      Petrus ~ 19.10.1764
      Anna Catharina ~ 19.03.1767
      Joes Thomas ~ 01.09.1769
      Henricus ~ 10.03.1772
      Jacob Anton ~ 26.09.1774
      Martinus ~ 06.11.1776
      Anna Elisabeth ~ 17.10.1779

      Eine Heirat des Ehepaares ist in Nideggen-Berg nicht verzeichnet.

      Batch- NR. Verzeichnis der Mormonen unter:
      http://www.siebes.de/
      Datenabruf bei Familysearch, auch über 5000 Einträge:
      http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~heicke/igisuche.htm

      Hartelijke groet aus Tüschenbroich-Wegberg
      Sibylle
      sibylle.cremer@...
      PS: Ich kann leider kein niederländisch schreiben- nur ein wenig lesen.

      From: "Eugene Dubois" <eugene@...>

      > Ik ben op zoek naar gegevens betreffende het echtpaar Hubert Marx -
      > Gertruid Lensen.
      >
      > Hun zoon Jacobus trouwt in 1800 te Wittem. Bij dit huwelijk wordt
      > aangegeven dat Jacobus afkomstig is van Berg (dept. van de Roer).
      >
      > Wie kan mij iets meer vertellen?
      >
      > I.1 Hubert MARX.
      > Gehuwd met Gertruid LENSEN.
      > Uit dit huwelijk o.a.:
      > 1. Jacobus MARX
      >
      > II.1 Jacobus MARX, Smid, gedoopt op 26 09 1774 te Berg (dept
      > Roer), overleden op 10 05 1858 te Margraten.
    • Eugene Dubois
      Message 2 of 4 , Mar 18, 2003
        --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, sibylle.cremer@t... wrote:

        Hallo groepsleden,

        iedereen die een antwoord gaf heel hartelijk bedankt!!!
        Wat een resultaat!
        Dit was een 'gat' in mijn kwartierstaat waarvoor ik al jaren naar
        vulling zocht....

        Blijkbaar ben ik wat veel met websites bezig, en dien ik ook eens wat
        vaker met mijn eigen genealogische vragen naar buiten treden.

        Eugene Dubois