Nicolaas Leliveld

  • jackkloonen <jackkloonen@yahoo.com>
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2003
      Geachte collega-onderzoekers,

      Wie heeft er mogelijk informatie over de personen
      Nicolaas Leliveld geb.09-05-1825 te Schiedam
      gehuwd op 20-11-1845 te Schiedam met
      Maria Frederica Homan geb.29-09-1826 te Schiedam.

      Nicolaas is op 03-01-1885 vanuit Schiedam vertrokken naar
      Maastricht,hij eerst was brandersknecht (Geneverstokerij)te Schiedam,
      in Genlias kom ik Nicolaas en Maria Frederica wel tegen vermeld als
      vader en moeder in een huwelijksakte.

      Ik ben voor mijn schoondochter Mirella Leliveld op zoek naar de
      overlijdensgegevens van de genoemde personen, alle eventuele meerdere
      informatie is natuurlijk ook welkom.

      Ik kan als eventuele tegenprestatie informatie voor u nagaan in het
      regionaal archief west-brabant, gemeentearchief Roosendaal of Rucphen.

      Ik hoop van iemand een berichtje te mogen ontvangen, vriendelijke
      groeten en de beste wensen voor 2003.

      jacklo@...
      Jack Kloonen
      Standdaarbuiten (N.Br.)