fam Kool en fam Vleugels

  • henk_emans <emans@home.nl>
    Message 1 of 2 , Dec 8, 2002
      Hallo

      Ik ben op zoek naar gegevens over de fam Kool en fam Vleugels.
      de families hebben in Rothem en Meersen gewoond.
      Ik ben zelf niet in staat om naar het archief in Maastricht te gaan,
      maar ben altijd bereid tot een wederdienst in het archief van
      Zaltbommel, Heusden,'-Hertogenbosch of Tilburg.
      Ik ben in het bezit van Franciscus Kool geb. 19-09-1907 gehuwd met
      Anna Vleugels geb. 04-08-1911
      Dit waren de grootouders van mijn vrouw.
      Over verdere familie weten we niets.

      hopelijk kan iemand ons verder helpen

      met vriendelijke groet

      Henk en Sylvia Emans
    • Rouland, Wiel
      Message 2 of 2 , Dec 10, 2002
        Beste Henk en Sylvia,

        Dit is alles wat ik voor jullie heb:

        Gegevens van Jan Hendrik Vleugels

        Jan Hendrik trouwde [bron: Genlias] met Maria Helena Florax.

        Kinderen van Jan Hendrik en Maria Helena:

        1. Gerard-joseph Vleugels, geboren op zaterdag 5 juni 1869 in Schinnen [bron: Genlias].

        Gerard-joseph trouwde, 40 jaar oud, op zaterdag 25 september 1909 in Schinnen [bron: Genlias] met Maria-helena Schoonbrood, 31 jaar oud, geboren op zaterdag 19 januari 1878 in Schinnen(Nagelbeek) [bron: B.s. akte 3] als dochter van Jan-martin Schoonbrood en Maria-johanna Snackers.

        Maria-helena is overleden op zaterdag 1 februari 1930 in Schinnen, 52 jaar oud [bron: B.s. akte 3].

        Met vriendelijke groet,
        Wiel Rouland.