naam IMKAMP

  • Bert Zeelen
    Message 1 of 2 , Dec 7, 2002
      Voor degene die de naam Inkamp volgen hoop dat ik hier mee kan helpen

      ik zelf ben aan het zoeken naar de family naam Zeelen - Zelen in zuid Limburg
      de meeste van zeelen komen voor van Montfort tot Maastricht enege informatie is van harte welkom
      Groetjes Bert Zeelen

    • Rubens Robert
      Message 2 of 2 , Dec 8, 2002
        Geachte,

        De naam Zeelen komt voor in mijn stamboom. 4 generaties voor mij zit een
        mevrouw Catharina Zeelen, gestorven in Tongeren 4 september 1866. Zij is de
        moeder van mijn overgrootmoeder.

        Met vriendelijke groeten,

        Robert Rubens
        robert.rubens@...