Navagne of Elvenschans

  • breurhenket
    Message 1 of 3 , Dec 6, 2002
      Ben op zoek naar alle beschikbare informatie over het kasteel de
      Elvenschans, ookwel fort Navagne genoemd. Wie helpt?
    • Jorma Huijts
      Message 2 of 3 , Dec 6, 2002
        Hallo vraagsteller,

        Op Internet wordt dit boek genoemd:
        J.C. Veldman
        Le fort royal de Navagne ou Elvenschans 1632-1674
        Lixhe 1967

        Heb je dat al? Welke informatie heb je al wel en naar wat voor info ben je
        vooral nog op zoek?

        Groetjes, Jorma
      • Breur Henket
        Message 3 of 3 , Dec 7, 2002
          Bedankt Jorma, dit boek heb ik al in mijn bezit. Ben op zoek naar meer
          gegevens. Er is nog nooit een goed onderzoek geweest naar de historie van
          deze plek. Iedereen herhaalt dezelfde feiten. Ben op zoek dus naar een
          "toevalstreffer".