Actualisering website

  • Frans J.M. Agterbosch
    Message 1 of 1 , Nov 15, 2002
      Beste mensen,

      Ik heb mijn website geactualiseerd. Tevens heb ik er een gastenboek aan toegevoegd. Iedereen is uiteraard weer welkom.
      Mijn ervaring is dat in circa twee jaar tijd gemiddeld ruim 8 personen per dag mijn website hebben bezocht. Dit zijn er tot nu toe ruim 6000. Jammer dat maar zo weinig personen mij een berichtje sturen. Of ze nu wel of niet wat aan mijn gegevens hebben gehad. Ik heb overigens op diverse sites gegevens van mij terug gezien terwijl deze personen nooit een bericht aan mij hebben gestuurd. Het ergste is een site die een complete parenteel heeft overgenomen (zelf in genealogisch programma ingetypt) en als eigen onderzoekwerk op zijn website heeft gezet. Inmiddels heeft deze persoon zijn excuses aangeboden, maar waar blijft bij deze mensen het (genealogisch) fatsoen. Waarom niet gewoon naar mijn website verwezen. Iedereen mag gebruik maken van mijn gepubliceerde gegevens. Een tweede persoon heeft ook een groot deel overgenomen. Deze heeft overigens wel een duidelijke aanwijzing op haar website opgenomen. Maar nogmaals waarom niet gewoon verwezen.

      Wie heeft ook van deze ervaringen??

      Groet,

      Frans J.M. Agterbosch

      f.agterbosch@...