Berveling

  • Beata
    Message 1 of 5 , Nov 1, 2002
      Beste mensen,

      Sinds kort lid van deze mailinglist. Niet om dat ik op dit moment enige voorouders uit Limburg heb gevonden (meeste komen toch uit Zuid Holland), maar omdat ik naartsig op zoek ben naar personen die de naam Berveling dragen. Is er toevallig iemand die de naam Berveling in zijn kwartierstaat heeft staan??? Ben benieuwd!

      MvG Beata

      http://home.hccnet.nl/b.berveling

      Altijd op zoek naar:
      Aarnem, Admiraal, Azier, Bekooij, van den Berg, Bergman, Berveling, van der Blom, van der Bloom, van Bourgogne, De Braaf, Breebijl, Briole, van den Burgh, Daemen, Dammase, van Dissel, Dorst, Duivenvoorde, Galjaard, Groenendijk, Hamerling, van der Heijden, van der Huizen, Janmaat, Jans, Kasteel, Keijser, van Larum, Laterveer, Van Leeuwen, Maas, Maijer, Mans, Van der Meer, Mollenberg, Mourits, Obdam, Paling, Pas, Pieters, van der Poel, van der Post, Pus, Rotteveel, Rous, Schagen, van Schie, van Snel, Snelleman(s), Uijttermeer, Van der Velden, Verstraaten, van der Voorden, van der Voort, de Vos, de Vries, Wagenmaker, van der Wegen, IJpenburg, Zant(d)voort(d), Zuidervaart, Zuidervaert
    • Paul De Clerck
      Message 2 of 5 , Nov 1, 2002
        Beste Beata,
> [...]
        maar omdat ik naartsig op zoek ben naar personen die de naam Berveling
        dragen. Is er toevallig iemand die de naam Berveling in zijn kwartierstaat

        , Mans,

        Ik heb geen Berveling, wel Maris in Limburg.
        Deze tak Maris is totaal een andere als de tak die zijn oorsprong vindt in
        het Waasland (Bazel) en die ook in Nederland voorkomt.
        MVG
        Paul De Clerck
        B-3001 Heverlee
        PaulJ.DeClerck@...
      • Robert Blom
        Message 3 of 5 , Nov 1, 2002
          Hallo Beate,in de Nat.telefoongids staan 3 Bervelings in
          Echt en 1 in Stevensweert.Als je deze personen wilt bel-
          len zul je denk ik meer bereiken dan met de yahoogroup.
          Hart.groeten Robert A. Blom.Enschede,Nederland.

> [...]
          > Deze tak Maris is totaal een andere als de tak die zijn oorsprong vindt in
          > het Waasland (Bazel) en die ook in Nederland voorkomt.

        • Beata
          Message 4 of 5 , Nov 2, 2002
            Ben bang dat ik met Maris geen link kan leggen. Ik heb namelijk maar 1 Mans in mijn kwartierstaat en dat zou ook wel eens de naam MAAS kunnen zijn.

            Helaas

            Groet Beata

            Message 5 of 5 , Nov 2, 2002
              Dat bewaar ik liever als laatste optie:-)
              Ben niet zo'n voorstander om vreemde mensen te gaan bellen.
              Toch bedankt voor je reaktie
              Beata