Re: [genealogie-limburg] Re: Subscribe

  • pieter35@aol.com
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2002
      Hallo Ronald,
      Sorry, dat ik die fout begaan heb en ik deed het eerlijk niet om speciale
      aandacht te krijgen. Hartelijk bedankt voor het antwoord en het aan mijn
      attentie te brengen. De juiste jaren waren natuurlijk 1971-73. Hopelijk
      vind ik in Limburg enige aanvullingen die ik nodig heb. Beste wensen!

      Pieter J. Krommenhoek
      Las Vegas, Nevada