Re: Subscribe

  • ronald_blancke
    Message 1 of 3 , Jun 30, 2002
      Opmerkelijk... U bent minstens 130 jaar (grinn)
      Veel succes hier.

      Ronald Blancke

    • pieter35@aol.com
      Message 2 of 3 , Jul 1 2:15 PM
        Hallo Ronald,
        Sorry, dat ik die fout begaan heb en ik deed het eerlijk niet om speciale
        aandacht te krijgen. Hartelijk bedankt voor het antwoord en het aan mijn
        attentie te brengen. De juiste jaren waren natuurlijk 1971-73. Hopelijk
        vind ik in Limburg enige aanvullingen die ik nodig heb. Beste wensen!

        Pieter J. Krommenhoek
        Las Vegas, Nevada