Geb.

  • Robert Blom
    Message 1 of 2 , May 31, 2002
      Wie van de ECHTE LIMBURGERS heeft eens gehoord
      van A.P.L. Paqauy??? schrijver van het boek:geboorten,
      huwelijken en overlijden in het heuvelland.Het is mij ge-
      adviseerd door dhr.P.F.M.Stienstra,maar hier in het oos-
      ten hebben ze er nog nooit van gehoord.Wie het weet
      mag het zeggen! ra.blom@... Robert Blom.

    • Breur Henket (P.C.H.)
      Message 2 of 2 , Jun 1, 2002
        Zie mijn literatuuropgave op mijn homepage (afd. genealogie): www.pch1.nl