Weijenberg.

  • Robert Blom
    Message 1 of 1 , May 20, 2002
      Beste stamboomologen.
      Enige tijd geleden ontving ik van dhr.Holdijk 15 pers.gen.Weijenberg.
      De oudste Leonard Cunibert Weijenberg geb.02-04-1763 Plaats:
      Wittem,Mechelen.Getrouwd met Jeanne Elisabeth Fischers.
      Vader man:Jean Guillaume Weijenberg.
      Moeder Man:Marie Bindels. Deze naam eerder gelezen.
      Vader vrouw:Jean Fischers.
      Moder vrouw:Marie Catharine Muninx.
      In totaal 11 weijenberg`s van het mannelijk geslacht uit Wittem,
      1 uit Vaals,1 uit Bocholtz,1 uit Bemelen en 1 uit Simpelveld.
      Mijn eerste gedachte was katintbakkie maar ben nog geen stap
      verder gekomen.Ik hoop dat er iemand die in de omgeving van
      Wittem,Mechelen woont mij verder kan helpen.Mijn prive e-mail
      adres is: ra.blom@... Huisadres: Robert A.Blom.Munster-
      straat.46. 7543ZR Enschede.Bij voorbaat bedankt. Robert.