VAESSEN

  • Jozef Scheeren
    Message 1 of 1 , May 2, 2002
      Hallo beste mensen,
      Over de familie Vaessen is al een en ander te doen geweest. Onderstaande
      personen
      ben ik echter nog niet tegengekomen. Wie kan er helpen? Wie heeft
      onderstaande personen
      ook in hun stamboom staan?
      Ik ben op zoek naar gegevens, met name de overlijdensdatum en plaats van:
      Anna Maria Hubertina Vaessen, geboren 6 april 1845 te Voerendaal
      Het kan ook zijn dat zij bekend is onder Maria Antoinetta Vaessen
      Zij is een dochter van Jan Willem Vaessen, geboren 1798, overleden 27
      december 1867 te Voerendaal
      en Maria Mechtildis Visschers.
      Ook is zij gehuwd geweest met Martin Joseph Senden op 20 februari 1868 in
      Voerendaal.

      met vriendelijke groet

      Jozef Scheeren