genealogie koken, spiertz, von den driesch enz.

  • hoebeet
    Message 1 of 5 , Feb 5, 2002
      Ik zoek zoveel mogelijk gegevens voor de genealogie Koken (Kochen;
      Koeken; Kocken enz.); Spiertz; Von den Driesch; Zimmermann; Eijdems;
      Jägers en de nodige "soundalikes" in Limburg.
      Verder zoek ik t.b.v. de genealogie Spiertz gegevens over de
      bewoners/bezitters van de Brugmolen en de bijbehorende brughof te
      Kerkrade.
      Met hartelijke dank,
      Hoebeët.
    • Paul Janssen
      Message 2 of 5 , Feb 9, 2002
        misschien is het voor u goed om te weten dat in deze nieuwsgroep al vaker
        vragen zijn gesteld omtrent de naam vondendriesch

        ik hoop dat men u hier verder helpen kan

        met vriendelijke groet

        paul janssen

        Message 3 of 5 , Feb 10, 2002
          Beste Paul’
          Ben je bekend met Johannes Waltherus Kocken, geboren omstreeks 1860? Hij was
          gehuwd met Johanna Huberdina Rutten.

          Ben van Rooij
          Arnhem

[...]

          Genealogie in Limburg:
          http://genealogie-limburg.net <http://genealogie-limburg.net>

          <http://docs.yahoo.com/info/terms/>

          Yahoo! Groups Sponsor

          <http://rd.yahoo.com/M=221000.1882886.3382503.1261774/D=egroupweb/S=17050408
          56:HM/A=965713/R=0/O=1/I=brandr-promo-flowersale-alerts-lrecg/*http://shoppi
          ng.yahoo.com/promotions/flowers/index.html>

          Genealogie in Limburg:
          http://genealogie-limburg.net <http://genealogie-limburg.net>

          Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service

          Message 4 of 5 , Feb 10, 2002
            Beste Ben

            kun je aangeven in welke plaats te zoeken of gehuwd, graag wat meer
            informatie

            paul janssen

            Message 5 of 5 , Feb 11, 2002
              Beste Hoebëet,

              Op 25-10-1711 trouwt in Papenhoven Joannes Koocken / Kocken / Kock /
              Koke / Koch met Catharina Kitsen / Kidzen / Kitzen. Hij is de
              stamvader van de familie Koken aldaar. Hij is voor zover ik heb
              kunnen nagaan niet in Papenhoven gedoopt, dus waarschijnlijk van
              elders afkomstig. Heb jij misschien meer info?

              Zo noe gaon ich weer carnavalle.

              Groete oet Ech, en hoie

              Rens Scheijven