Braeken - Vandermeeren

  • Tom Maessen
    Message 1 of 1 , Aug 16 8:48 PM
      Beste allen,

      Mijn overgrootouders Petrus Josephus Ignatius Braeken (1880-1914) en Maria
      Rosalia Clementina Vandermeeren (1877-1921) zijn beide jong gestorven en er
      is derhalve weinig dat ik uit mondelinge overleveringen heb kunnen vernemen
      over hen. Wel heb ik altijd geweten dat ze 4 kinderen hadden doch mogelijk
      waren er dat 5 of misschien zelfs 6

      ze huwden te Beverlo op 10/12/1904

      Maria Josefa (mijn grootmoeder) werd geboren 25/10/1906 te Beverlo

      Josephus Alfred (Joseph) Braeken, geboren op 30-10-1907 te Beverlo

      Maria Marguerita (Zuster Coletta) Braeken, geboren op 13-03-1909 te Beverlo

      Maria Josefa Aloysia (Louisa) Braeken, geboren op 05-06-1910 te Beverlo

      Ik heb alle kinderen buiten mijn grootmoeder zelf nog gekend. Mijn vermoeden
      is nu dat er tussen 1910 en 1914 nog kinderen geweest zijn die vroeg
      gestorven zijn.

      Kan er iemand dit bevestigen?

      Verder mocht er iemand didactisch materiaal hebben betreffende Braeken en
      Vandermeeren uit Beverlo... scans zijn altijd welkom

      Mvg

      Tom Maessen

      Diest