Re: [genealogie-limburg] Re: Melart x Graindor

  • Lambert J.J. Joosten
    Message 1 of 5 , Jul 25, 2013
      Mogelijks was Lambert Melar (ook gekend als Melaer, Melart, Melard, gedoopt rond 1692,
      > beroep: Ontvanger. eerder gehuwd, op 20 februari 1697 – Millen, > met Marie Vronincx.

      Op 5 jarige leeftijd dan?

      TIP: Mogelijk is Lambertus Melar zoon (eventueeel voorkind gedoopt onder de naam Vronincx) van Lambertus Melar en Marie Vroninckx.

      ----- Oorspronkelijk e-mail -----

      Message 2 of 5 , Jul 25, 2013
        Dag Willy en Lambert,

        Dank voor jullie reacties.
        De doop rond/voor 1692 is in de veronderstelling dat Lambert maar 1 keer gehuwd was.
        In de klappers van Mal heb ik nog een huwelijk gevonden van een Lambert Melart (zelfde ?) in 1697, maar dat kan ik helaas niet vinden. De PR's (trouwen) gaan van 1671 naar maart 1697.

        De dorpjes rond Roclenge-sur-Geer heb ik ook al nagekeken, maar zonder resultaat (zowel op Melart als Graindor).

        Zowel in Millen als in Mal kan ik bij de dopen geen Vronincx vinden. De dorpen er rond moet ik nog verder nakijken.

        Groetjes,
        Ann