Re: [genealogie-limburg] Re: Fraiquin / Fraikin / Fraiken

  • Robert
    Message 1 of 5 , May 4, 2013
      Hoi Gineke,

      Volgende gevonden:

      Egidius Fraikin en Marie Elisabeth Bertrand huwen te Bassenge 28/10/1773. Ik heb vervolgens de huwelijksakte bekeken en daar staat vermeld dar zij beiden van de parochie zouden zijn.

      Ik heb een prinscreen van de klapper en de akte. Mocht het je interesseren, laar maar iets weten via PM.
      robert.croes(at)skynet.be

      Groetjes,
      Robert

      Op 05 May 2013, om 06:43 heeft gineke2013 het volgende geschreven:

    • gineke2013
      Message 2 of 5 , May 4, 2013
        Hoi Robert,

        wow, wat knap! Ik moet zeggen, ik ben echt nog een beginnertje wat de genealogie aangaat, dus ik heb echt moeite met het zoeken van sommige gegevens, helemaal als de namen zo veranderd zijn als hier. Maar ik ben zeker geinteresserd in je printscreen! Ik ga je PB-en!

        Groetjes!