Braeken uit Hechtel

  • Willy Brone
    Message 1 of 3 , Apr 10 2:32 PM
      LS
      wie kan me iets meer vertellen over de ouders van Jan Michiel BRAEKEN, geb. circa 1802 waarschijnlijk uit Hechtel getrouwd met Anna Maria Vandenlochten ?
      Dank bij voorbaat.
      Groeten
      Willy Brône

    • Robert
      Message 2 of 3 , Apr 10 3:09 PM
        Hallo Willy,

        Joannes Michiel Braeken, �Hechtel 11/01/1802, zoon van Tilman en van Catherine Elisabeth Tielens

        x Hechtel 03/05/1832 met Maria Barbara Lehaen, �Peer 28/04/1809, +Hechtel 11/09/1834, dochter van Jacobus en van Maria Anna Claes
        xx Hechtel 30/07/1836 met Anna Maria Vanderlochten, �Eksel 03/02/1810, dochter van Fran�ois en van Marie Ide Tielen

        Groetjes,
        Robert

        Op 10 Apr 2013, om 23:32 heeft Willy Brone het volgende geschreven:

      • Willy Brone
        Message 3 of 3 , Apr 11 4:43 AM
          hartelijk dank.
[...]

          dochter van François en van Marie Ide Tielen

> [...]

          > wie kan me iets meer vertellen over de ouders van Jan Michiel BRAEKEN,
          > geb. circa 1802 waarschijnlijk uit Hechtel getrouwd met Anna Maria

          -----
          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6236 - datum van uitgifte:
          04/10/13