12.000 bidprentjes Groot Riemst toegevoegd aan Genealogie in Limburg

  • Eugene
    Message 1 of 3 , Apr 1 5:53 AM
      Vandaag publiceren we op genealogie in Limburg de gegevens van een grote collectie bidprentjes uit het Belgisch Limburgse Riemst.
      Dit is de collectie van Willy Brone.

      Ga gerust eens kijken: http://genealogie-limburg.net/bidprentjes
    • Gerard willem charles Lemmens
      Message 2 of 3 , Apr 1 8:10 AM
        Hallo Eugene,

        Wat een geweldige collectie en mijn dank voor het met anderen te willen delen !!!
        Met groeten uit Engeland,
        Gerard Lemmens

        Mijn vaders pagina is op de engelse Wikipedia verschenen:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Adrianus_Johannes_Lemmens

        Helaas hebben die vervelende Cyber bullying Nederlandse Wikipedia medewerkers de pagina alweer van de Nederlandse Wikipedia afgehaald ! Die mensen lezen de bronnen en de links niet voordat ze met hun kritiek op komen draven en dan is hun motto - weghalen !

        Message 3 of 3 , Apr 1 8:11 AM
          Menke,

          Zo ga ik hun bloot leggen !!!
          Gerard