Hendriks

  • Thaira Hendriks
    Message 1 of 2 , Mar 17, 2013
      Hallo Karel
      Hier heb je mij goed mee geholpen ik ga het helemaal in kaart brengen wie weet
      kom ik dan weer een stapje verder.
      Kei lief dat iedereen mij helpt en mee denkt.
      Ik heb geen benul welke kleine plaatsjes langs de gelderse en limburgse grens liggen.
      Misschien vind ik er ooit nog een kaart van.
      Dank je wel Karel
      Mijn vorig antwoord verkeerde aanhef gemaakt.Sorry Karel dat ik je Wim noemde..
      Mvg Annemarie