Re: [genealogie-limburg] Maria Brepols

  • koenraadcuypers
    Message 1 of 7 , Feb 23, 2013
      Dag marc,

      Ik stuur je de scan op , je kunt deze ook vinden op search.arch.be (ze hebben veel maar het is zoekwerk, gebruiksvriendelijk is het niet en langzaam..., gelukkig voor mij , ik woon in thailand , en wanneer ik zoek is het nacht in Belgie zodat het redelijk gaat, om de scans af te halen moeten er een reeks bewerkingen worden uitgevoerd, maar dat is geen probleem voor mij).
      Volgende aktes :
      Overlijden Brepoels Maria , huwelijksakte Stappers Joannes met Brepoels Maria , huwelijksakte van joannes Brepoels met Mathildis Leijsen. Heb je nog meer aktes nodig? Zoals Stappers....
      De meeste heb ik zelf gefotografeerd en geef ik graag door. Ik kom namelijk 4 maal per jaar voor een maand naar Belgie en dan ga ik gegarandeerd naar Beveren voor onderzoek.
      Geef maar een seintje wat je juist wil hebben.

      Groetjes

      Koen

      Verstuurd via Gmail

      Op 24 Feb 2013 om 02:45 heeft "Marc Vos" <marc.p.vos@...> het volgende geschreven:

    • Marc Vos
      Message 2 of 7 , Feb 24, 2013
        Dag Koen,

        Hier ben ik al blij mee, dankjewel.

        Scans van search.arch.be afhalen lukt me niet, behalve met screenshots en die weer aan elkaar plakken, wat inderdaad veel werk is.

        Op 24 Feb 2013 om 02:45 heeft "Marc Vos" marc.p.vos@... <mailto:marc.p.vos%40gmail.com> > het volgende geschreven: