RE: [genealogie-limburg] Maria Brepols

  • Marc Vos
    Message 1 of 7 , Feb 23, 2013
      Dag Koen,

      Inderdaad, het gaat hier volgens mij over Maria Brepoels of Brepols, gehuwd
      voor de kerk met Jacobus Stappers op 3-5-1745 in Gerdingen Bree.
      Ouders zijn volgens mij Joannes Brepoels en Mathildis Leijsen (Leijssen),
      gehuwd voor de kerk in Kessenich op 24-1-1712.
      Mijn info komt grotendeels van Geneapage, de afstammelingen heb ik van de
      heemkundige kring in Kaulille.

      Ik ben wel erg geinteresseerd in een scan van de akte!

      Mvg

      Marc

      Message 2 of 7 , Feb 23, 2013
        Dag marc,

        Ik stuur je de scan op , je kunt deze ook vinden op search.arch.be (ze hebben veel maar het is zoekwerk, gebruiksvriendelijk is het niet en langzaam..., gelukkig voor mij , ik woon in thailand , en wanneer ik zoek is het nacht in Belgie zodat het redelijk gaat, om de scans af te halen moeten er een reeks bewerkingen worden uitgevoerd, maar dat is geen probleem voor mij).
        Volgende aktes :
        Overlijden Brepoels Maria , huwelijksakte Stappers Joannes met Brepoels Maria , huwelijksakte van joannes Brepoels met Mathildis Leijsen. Heb je nog meer aktes nodig? Zoals Stappers....
        De meeste heb ik zelf gefotografeerd en geef ik graag door. Ik kom namelijk 4 maal per jaar voor een maand naar Belgie en dan ga ik gegarandeerd naar Beveren voor onderzoek.
        Geef maar een seintje wat je juist wil hebben.

        Groetjes

        Koen

        Verstuurd via Gmail

        Op 24 Feb 2013 om 02:45 heeft "Marc Vos" <marc.p.vos@...> het volgende geschreven:

        Message 3 of 7 , Feb 24, 2013
          Dag Koen,

          Hier ben ik al blij mee, dankjewel.

          Scans van search.arch.be afhalen lukt me niet, behalve met screenshots en die weer aan elkaar plakken, wat inderdaad veel werk is.

          Op 24 Feb 2013 om 02:45 heeft "Marc Vos" marc.p.vos@... <mailto:marc.p.vos%40gmail.com> > het volgende geschreven: