Re: [genealogie-limburg] Re: opzoekvraag burgerboeken Maastricht

  • Ger Coolen
    Message 1 of 9 , Feb 14, 2013
      Beste Remko,
      Ik heb jouw zojuist een 2-tal scans gestuurd rechtstreeks naar jouw emailadres.
      Hopelijk kom je een stuk verder met jouw onderzoek.
      De familie Mackay komt enkele keren voor als militair in de boeken die gaan over de soldij, maar in hoeverre deze rechtstreeks familie is van Daniel Mickene dan wel Daniel Mackay is moeilijk te zeggen, omdat in die boeken wel de desbetreffende legereenheid vermeldt staat, maar verder daarin geen andere familie gegevens voorkomen.
      Ik hoor wel van je of alles goed ontvangen is.
      Ger

      Message 2 of 9 , Feb 15, 2013
        Hoi Ger,

        Hartelijk dank!!! Ik heb je zojuist een uitgebreide mail gestuurd.

        Groetjes, Remko