Re: [genealogie-limburg] Re: Akten BS Belgie online op site rijksarchief

  • Willy Brone
    Message 1 of 13 , Feb 8, 2013
      aan iedereen,
      nadat Ivo mij even geholpen heeft moet ik zeggen dat het heel goed werkt. De
      foto's komen tamelijk snel binnen en zijn heel duidelijk.
      Groeten
      willy

      Message 2 of 13 , Feb 17, 2013
        Aan iedereen

        Ik probeer al een tijdje om voor mijzelf een registratie aan te maken op de website van het Rijksarchief Belgie
        om zodoende toegang te krijgen tot de gedigitaliseerde parochieregisters van (in mijn geval) LIEGE/VERVIERS

        Ik vul de gegevens hier in:
        http://search.arch.be/nl/component/user/
        Echter na indrukken van de knop REGISTREER worden de velden leeggemaakt en gebeurt er niets
        Een registratie lukt dus niet.
        Ik heb dit via het probleemmeldingsformulier op de website gemeld aan de beheerders
        maar daarop krijg ik geen antwoord. het probleem is nog steeds niet opgelost.
        Heeft iemand enig idee wat ik fout doe???
        Met vriendelijke groeten
        Wim de Goede

> [...]

        > je
        google-chrome of Opera als browser moet gebruiken om ze in te kunnen zien.

        Genealogie Limburg Genwiki: http://genwiki.nl/limburg

        Genwiki Nederland http://genwiki.nl
        Yahoo! Groups Links

        -----
        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5590 - datum van uitgifte:
        02/08/13

      • Ton Franken
        Message 3 of 13 , Feb 17, 2013
          Beste Wim,

          Je moet naar de 'thuispagina' gaan om je te registreren. Klik daar helemaal linksonder op 'registreer'.

          Collegiale groet,
          Ton Franken

          Message 4 of 13 , Feb 17, 2013
            Beste Ton