RE: [genealogie-limburg] Re: Akten BS Belgie online op site rijksarchief

  • Ivo Gilisen
    Message 1 of 13 , Feb 8, 2013
      Beste,

      " Bij de 64-bits-versie van IE werkt het niet"
      Ook dit moet ik tegenspreken. Bij mij werkt het op IE 64-bit ook.

      Groetjes,
      Ivo

      Message 2 of 13 , Feb 8, 2013
        Hallo Ivo,

        Bij mij werkt de 64-bits IE sinds vandaag ook, maar de stabiliteit van de site is op alle browsers slecht. Vaak geen foto maar een tekstblok, dan weer grijze vakjes.
        Ik heb nog niet kunnen zeggen dat 1 van de browsers er echt beter uitspringt.

        Groeten Antoine

> [...]

        > je
        google-chrome of Opera als browser moet gebruiken om ze in te kunnen zien.

      • Willy Brone
        Message 3 of 13 , Feb 8, 2013
          aan iedereen,
          nadat Ivo mij even geholpen heeft moet ik zeggen dat het heel goed werkt. De
          foto's komen tamelijk snel binnen en zijn heel duidelijk.
          Groeten
          willy

          -----
          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5590 - datum van uitgifte:
          02/08/13
        • Wim de Goede
          Message 4 of 13 , Feb 17, 2013
            Aan iedereen

            Ik probeer al een tijdje om voor mijzelf een registratie aan te maken op de website van het Rijksarchief Belgie
            om zodoende toegang te krijgen tot de gedigitaliseerde parochieregisters van (in mijn geval) LIEGE/VERVIERS

            Ik vul de gegevens hier in:
            http://search.arch.be/nl/component/user/
            Echter na indrukken van de knop REGISTREER worden de velden leeggemaakt en gebeurt er niets
            Een registratie lukt dus niet.
            Ik heb dit via het probleemmeldingsformulier op de website gemeld aan de beheerders
            maar daarop krijg ik geen antwoord. het probleem is nog steeds niet opgelost.
            Heeft iemand enig idee wat ik fout doe???
            Met vriendelijke groeten
            Wim de Goede

> [...]

            > je
            google-chrome of Opera als browser moet gebruiken om ze in te kunnen zien.

            Genealogie Limburg Genwiki: http://genwiki.nl/limburg

            Genwiki Nederland http://genwiki.nl
            Yahoo! Groups Links

            -----
            Geen virus gevonden in dit bericht.
            Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
            Versie: 2012.0.2238 / Virusdatabase: 2639/5590 - datum van uitgifte:
            02/08/13

          • Ton Franken
            Message 5 of 13 , Feb 17, 2013
              Beste Wim,

              Je moet naar de 'thuispagina' gaan om je te registreren. Klik daar helemaal linksonder op 'registreer'.

              Collegiale groet,
              Ton Franken

              Message 6 of 13 , Feb 17, 2013
                Beste Ton