Re: [genealogie-limburg] Herkomst van Eduard Hermann Scgulz en Joanna Wilhelmina Hassink

  • RenĂ© Janssen
    Message 1 of 2 , Feb 6, 2013
      Mathieu,

      Het beste kunt U met iemand van de volgende site contact opnemen.
      http://www.rijckheyt.nl
      Aangezien dochter Louise in Heerlen is geboren zijn er dus ook gezinskaarten van deze familie. Op deze gezinskaarten staan dus alle familieleden, beroep van de vader en dus ook geboortedatums en plaatsen van de ouders en kinderen.

      Groet René