Re: [genealogie-limburg] Smeets

  • jeannettevdbeuken
    Message 1 of 7 , Jan 19, 2013
      Hallo Bert,
      Ik vind in Roermond (in gendalim7) een heleboel kinderen van dit echtpaar. De achternaam van de moeder wordt op verschillende manieren geschreven (vooral met en zonder trema). Een huwelijk kan ik echter ook nog niet vinden.
      Geborene
      Roermond, 31-12-1866 Smeets Laurent Joseph Hubert
      Roermond, 26-03-1870 Smeets Jacob Hubert; Overlijdensaangifte Roermond 05-05-1870
      Roermond, 29-01-1871 Smeets Maria Isabella
      Roermond, 17-09-1872 Smeets Jacobus Hubertus
      Roermond, 06-03-1874 Smeets Maria Elisa Adolphina
      Roermond, 12-12-1875 Smeets Laurentius Hubertus
      Roermond, 28-09-1877 Smeets Martinus Hubertus
      Roermond, 04-11-1879 Smeets Gerardus Hubertus
      Roermond, 29-03-1882 Smeets Mechteldis Maria Theresia
      Roermond, 14-05-1883 Smeets Florian Marie Joseph Lambert
      Roermond, 13-09-1884 Smeets Francisca Paulina Josephina

      Van de ouders van Joseph vind ik de overlijdens (met de ouders) in Susteren:
      Overlijdensaangifte Susteren 26-03-1840
      Overledene Theresia Murens
      Vader van de overledene Hendrik Murens
      Moeder van de overledene Gertrud Elisabeth Quix
      Echtgen. van de overledene Jan Mattis Smeets

      Overlijdensaangifte Susteren 16-05-1853
      Overledene Jan Mathijs Smeets
      Vader van de overledene Wijnand Smeets
      Moeder van de overledene Wilhelmina Gruijters
      Echtgen. van de overledene Theresia Muijris

      de geboorte in broeksittard:
      Doop Broeksittard 09-03-1802
      Dopeling Joannes Mathias Smeitz
      Vader van de dopeling Wijnandus Smeitz
      Moeder van de dopeling Wilhelmina Gruijters
      Doopgetuige Joannes Mathias Smeitz
      Doopgetuige Mechtildis Gruijters

      en van hun gezin:
      Ouders : Schmeets, Mathis en Muijres, Maria Theresia
      Geborene
      Susteren, 23-02-1835 Schmeets Joseph
      Susteren, 28-02-1838 Smeets Joseph Hubert
      Overleden:
      Susteren 01-03-1840 Wilhelmina Regina Smeets
      Dieteren 01-03-1840 Wilhelmina Regina Smeets (begraven)
      Susteren 25 juni 1881 Joseph Smeets (46 jaar)

      Helaas nergens huwelijken. Misschien toch in Luik?

      Met vriendelijke groet,
      Jeannette van den Beuken-Beelen