Re: [genealogie-limburg] Neijen

  • Gerard willem charles Lemmens
    Message 1 of 3 , Jun 1 3:52 AM
      Halo Rene',

      Ik zie dat Limburg nog niet gereageerd heeft op je vraag maar op het Geldersarchief (Nijmegen & zelfs in Millingen !!!) zie ik de naam Neijen ook voorkomen.

      Helaas kan ik je niet helpen wat de oorsprong van de naam Neijen zou kunnen zijn.

      Veel succes en groeten uit Bilthoven,

      Gerard Lemmens

      Message 2 of 3 , Jun 1 4:06 AM
        Nogmaals Rene',

        Dit kwam ik wel tegen :
        http://home.kpn.nl/gerenannyneuijen/Neuijen.html

        Maar Nuijen , Neijen en Neuijen komt heel veel voor dus gaat het niet makkelijk voor jer worden - denk ik zo ??!!

        Ik ken een hele actieve genealoog - Jan Nuijten - wiens familie uit N.B. stamt - ik zal proberen dit door te sturen aan hem.Misschien zou hij jou kunnen helpen ??

        Groetjes,

        Gerard Lemmens