Voorstellen

  • Mis Poes
    Message 1 of 10 , May 19, 2012
      Hallo Allemaal

      Mijn naam is Marianne van Beek en ik ben nieuw hier in deze groep. Zo'n 30 jaar ben ik nu bezig met genealogie en ik ben nog steeds op zoek naar aanvullingen, foto's e.d.

      Mijn onderzoek richt zich op de familienamen:
      - Jautze
      - Ket; Keth; Deketh
      - van Woerkens
      - Mallee; Malee; Malij
      - Keuzenkamp; Keuzekamp; Keusenkamp; Keusekamp
      - van Beek; van Beeck ( maar alleen de naamdragers die afstammen van de Helmondse tak.

      Mocht u deze namen in uw genealogie hebben, dan hoor ik graag van u.

      vriendelijke groeten
      Marianne