RE: [genealogie-limburg] was: Ik ben deze week in Limburg.... laatste dag

  • Brasse@Home
    Message 1 of 21 , Mar 8, 2012
      Hoi Fred,

      Ziet prima uit, erg Genlias-achtig.

      Ik zie dat een vrijwilliger dit gemaakt heeft, want het moet zijn
      burgeRlijke stand ;-)!

      "In dit bestand zitten momenteel alle aktes van de burgelijke stand uit de
      gemeente posterholt.
      De gegevens zijn afkomstig van vrijwilligers en kunnen onrechtmatigheden
      bevatten. "

      Zet dan gelijk Posterholt met hoofdletter...

      Ik zeg ook altijd erbij dat het door vrijwilligers is ingevoerd, maar alsof
      ambtenaren geen fouten maken :-).
      Iedere genealoog (en andere burger) weet beter.

      De webmaster van Alle Limburgers is helaas ernstig ziek, dus ik kan weinig
      doen aan de interface, maar Gendawin staat nu wel eindelijk online.

      Groet, Wil

      Message 2 of 21 , Mar 8, 2012
        Dag Gerard

        Ik hoop niet dat je met "anderen" mij bedoelt, want ik ben de vrijwilligers zeer dankbaar. Ik stelde de vraag alleen omdat ik het geluk heb dat er in Zeeland ook met www.zeeuwengezocht.nl gewerkt kan worden en daar staat dan bijvoorbeeld het beroep wel bij.

        Voor degenen die mijn zoektocht de laatste dagen een beetje volgden: ik heb behoorlijk wat informatie kunnen aanvullen (huwelijksdata) en bijvoorbeeld in het archief de bronnen kunnen checken.
        Daarnaast nog een keer naar Kessel gereden, waar ik bijvoorbeeld het graf van mijn betovergrootmoeder heb kunnen aanschouwen. Ook op bezoek geweest bij een neef en nicht van mijn vader en hen foto's kunnen laten zien die ze zelf niet hadden.

        Al die me geholpen hebben, bedankt voor de tips. Mede daardoor heb ik een goed vakantie gehad.

        Erwin

        ________________________________
        Message 3 of 21 , Mar 8, 2012
          Hoi Wil,

          Weet ik.... dat ie ziek is.... en bij mij lokaal zie ik ook nog de aktes ;)

          Fred Baltus

          Internet:
          http://www.fredbaltus.nl
          http://roots.fred-baltus.nl
          Message 4 of 21 , Mar 8, 2012
            Hoi Wil,

            Is aangepast ;) Och ja, mensen zijn genlias gewend.... Zelfs ik kan
            dingen overnemen, net zoals de Japanners ;)

            Fred Baltus

            Internet:
            http://www.fredbaltus.nl
            http://roots.fred-baltus.nl