Re: [genealogie-limburg] vraag over Engeland

  • Eugene Dubois
    Message 1 of 3 , Mar 8 12:28 PM
      Hallo Ger,

      voor mijn vrouw heb ik ook onderzoek in Engeland gedaan...
      Dus wie weet, misschien kan ik je helpen.

      Met vriendelijke groet,

      Eugene Dubois

      Genwiki: http://genwiki.nl
      DubGar Webdesign: http://dubgar.com

    • Gerard willem charles Lemmens
      Message 2 of 3 , Mar 8 2:15 PM
        Hallo Ger,
        Als je vraag maar niets te maken heeft met onderzoek - genealogisch- in de U.K. want daar begin ik niet meer aan !
        te frustrerend hier ! Ik heb mijn vrouws Schotse familie Macleod gedaan en dat is genoeg geweest voor mij !
        Welterusten,

        Gerard