genealogie-stamboom.nl

  • Olaf Duits
    Message 1 of 1 , Dec 15, 2011
      Beste lijstgenoten,

      Ik weet niet of dit mag in deze lijst, maar ik ga mijn website www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl/> van de hand doen. Ik heb een aantal websites en dat vergt nogal onderhoud. Ik moet dus een beetje kiezen, omdat ik wat krap in de tijd kom te zitten. De site zal in principe(!)zonder inhoud geleverd worden. Ik wil namelijk verder nadien geen ondersteuning hoeven te geven.

      De site heeft ongeveer unieke 800 bezoekers per maand.

      Wie interesse heeft, mag mij privé mailen en een bod doen. Dit gaat dus enkel over mijn site www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl/> en niet www.stambomen.net<http://www.stambomen.net/>!

      Met vriendelijke groet,

      Olaf Duits
      http://www.stambomen.net<http://www.stambomen.net/>
      http://www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl/>