Thomas Maessen & Anna Laumen

  • Tom Maessen
    Message 1 of 1 , Nov 27, 2011
      Beste vrienden uit beide Limburgen en Duistland,

      Ik heb een vraag waarop jullie misschien commentaar kunnen leveren.

      Eerst even de verschillende gegevens meegeven:

      Bij de dopen te Montfort vond ik het volgende gegevens voor een echtpaar
      Thomas Maessen & Anna N.N.:

      08/12/1672 Maria

      24/05/1674 Joannes

      10/01/1677 Johannes

      12/07/1678 Sebastianus

      30/05/1680 Henricus

      08/11/1682 Cecilia

      In november 1864 overlijden tergerlijkertijd 2 zonen van dit echtpaar
      Johannes en Henricus (zonen van Thomas Maessen)

      Op 08/11/1694 overleed Anna (echtgenote van Thomas Maessen, schepen te
      Montfort)

      Ik vond geen gegevens over hun huwelijk te Montfort

      Thomas Maessen en Anna Laumen huwden te Montfort op 1/11/1695

      Op 30/11/1703 overleed Anna Laumen (echtgenote van Thomas Maessen, schepen
      te Montfort)

      Op 30/12/1708 overleed Thomas Maessen (weduwnaar, schepen)

      Ik heb geen kinderen gevonden van dit echtpaar

      Anna Laumen trad op als meter bij de doop van Egidius Maessen 28/04/1697 te
      Montfort

      Thomas Maessen trad op als peter bij de doop van Joannes Maessen 12/08/1698
      te Montfort

      Beide zonen van Wilhelmus Maessen en Mechtildis Schouwenbergh (mijn
      rechtstreekse voorouders)

      Om het nog ingewikkelder te maken, deze laatste Mechtildis Schouwenbergh
      overleed te Montfort op 29/07/1730 te Waldfeucht (D) wordt er een huwelijk
      overgeschreven naar Montfort op 01/10/1730 tussen een Wilhelm Maaszen en
      (weliswaar een andere) Anna Laumen, zij werden gehuwd te Montfort op
      08/10/1730.

      Vraag 1: Weet er iemand meer over het leven van Thomas Maessen

      Vraag 2 Weet iemand waar en wanner Thomas Maessen en Anna N.N. gehuwd zijn

      Vraag 3: Kent er iemand elders nog kinderen van Thomas Maessen en Anna N.N.?

      Vraag 4: kan er iemand mij de akte bezorgen van het huwelijk te Waldfeucht
      op 01/10/1730?

      Verder zijn alle bijkomende gegevens van harte welkom

      Mvg

      Tom Maessen

      Aarschot (B)