Re: [genealogie-limburg] Groenbosch te Schinnen

  • W.Brassé.Home
    Message 1 of 2 , May 16, 2011
      Hallo Ger,

      Groenbosch of Groenvisch was een kleine familie in de omgeving van Schinnen
      in de 17de eeuw, aanvankelijk ook onder de naam Vechters bekend.
      Een Cornelis is me binnen deze familie niet bekend; Schinnen viel overigens
      destijds niet onder Holland. Ik zie dan ook geen aanwijzingen voor een
      verwantschap...

      Groetjes,
      Wil Brassé te Sittard