RE: [genealogie-limburg] Geboorteakte Swennen

  • Philippe CULLUS
    Message 1 of 7 , Apr 14, 2011
      Beste Heer Bartz,

      Ik wil U ten eerste bedanken voor de moeite, maar ik moet ook bekennen dat
      ik geen bijlage gekregen heb...
      Misschien kunt U die naar mijn persoonlijke adres sturen ?
      Philippe Cullus
      philippe.cullus@...

      Goeie namiddag.

      Philippe
      Message 2 of 7 , Apr 14, 2011
        Beste, het is niet mogelijk bijlagen via deze weg door te sturen!!!

        ----- Originele e-mail -----

        Message 3 of 7 , Apr 14, 2011
          Het probleem is opgelost. Dank U

          Message 4 of 7 , Apr 14, 2011
            Beste,

            Sorry voor de vergissing maar bij de ene lijst kan het wel en de andere
            niet. Ik heb me niet gerealiseerd dat het bij deze niet kon. Inmiddels
            is alles rechtgezet en hierbij mijn welgemeende excuses.

            Met vriendelijke groet,
            Jan Bartz
            Merelstraat 18,
            4561 KJ Hulst.
            Tel. 0031114315622
            GSM; 0031653745370
            Email: janbartz@...

            Message 5 of 7 , Apr 14, 2011
              Beste Heer Bartz,
              Op de site van het stadsarchief Tongeren heb ik gevonden dat Lambert SWENNEN huwde met Ida KLEUCKERS op vrijdag 6 januari 1837, te Berg (nu Tongeren). Wanneer U nogmaals naar Beveren gaat, kunt U van dit akte ook een foto maken ? Dank bij voorbaat.
              Ik herhaal dat ik kan helpen met opzoekingen in Staatsarchief Brussel-Hoofdstad (Anderlecht : de 19 brusselse gemeenten en provincies Henegouwen, Namen, Luik en Waals Brabant), in het Stadsarchief Brussel-stad en met vertalingen uit het Frans of het Latijn .
              Vriendelijk,
              Philippe Cullus
              philippe.cullus@...

              Message 6 of 7 , Apr 15, 2011
                Beste Heer Cullus,

                Geen enkel probleem. A.s. woensdag ben ik zo goed als zeker weer in
                Beveren en zal een foto van de betreffende akte maken.

                Wat betreft Uw aanbod voor opzoekingen in o.a. Henegouwen realiseer
                ik me nu dat ik nog een aantal data mis van overlijdens van gezinsleden
                (dus broers en zussen van aan directe voorouder) in Hyon en ik vermoed
                dat Hyon, thans onderdeel van Mons, ook door U kan worden ingezien.

                Ik zal U hierover een mail sturen aan Uw privé mail adres.

                Met vriendelijke groet,
                Jan Bartz
                Merelstraat 18,
                4561 KJ Hulst.