voor Lia Dekker-Verbeeth en Tom Maesen

  • Jacques Demarto
    Message 1 of 4 , Feb 6, 2011
      Hartelijk dank aan u beiden en ik denk dat u de oplossing gevonden hebt !...
      Niet te verwonderen dat ik in Nederland niets vond.
      Graag had ik de scan van de overlijdensakte van Maria Ida Ripgens geopend maar dit lukt me niet.
      Mijn computer is een Windows XP home van 2000 en mijn mailbox is Outlookexpress niet recent. Ik beheers Jpeg.
      Deze week enkele medische afspraken, maar zodra ik vrij ben de stamboom verderzetten
      MVG
      Jacques Demarto

    • Peter Dekker
      Message 2 of 4 , Feb 6, 2011
        Dag Jaques,

        Heb je de overlijdensakte van Egidius Demarteau wel kunnen openen?

        De overlijdensakte van Maria Ida Ripgens gaat op dezelfde manier.

        Vriendelijke groeten,

        Lia Dekker-Verbeeth

        _____

        Message 3 of 4 , Feb 7, 2011
          Beste Lia Dekker-Verbeeth,
          Tom Maessen gaf duidelijke taal voor de gebruikswijze
          Mijn poging is onmiddelijk gelukt voor de akte van Egidius DEMARTEAU!
          Maar de mail met de overlijdensakte van Maria Ida Ripgens heb ik niet ontvangen
          Mijn adres jacques.demarto <ad> numericable.be
          Nogmaals dank voor de hulp
          Jacques

        • Peter Dekker
          Message 4 of 4 , Feb 8, 2011
            Dag Jaques,

            Ik heb de overlijdensakte van Maria Ida Ripgens wel naar jou gezonden, maar
            deze akte is waarschijnlijk niet aangekomen.

            Het meest makkelijke zou zijn dat ik de e-mail met de akte wederom naar jou
            toe zou kunnen sturen, ware het niet dat ik alle prullenbakken net geleegd
            heb.

            Ik ga vandaag of morgen weer op zoek naar deze akte en zal jou die zo gauw
            ik de akte gevonden heb wederom toesturen.

            Vriendelijke groeten,

            Lia Dekker-Verbeeth

            _____