onleesbare geboorteplaats Anne Marie Schols

  • yahoo
    Message 1 of 6 , Feb 1 11:51 AM
      ?Goedenavond

      In een overlijdensakte van Beek (22-12-1816) staat de geboorteplaats van Anne Marie Schols vermeld.
      Ik heb er lang naar gekeken maar kom er niet uit. Wie wil/kan mij helpen.

      De akte is te vinden op http://www.genver.nl/fs/indexlb.htm
      en dan bij Beek (1812-1822) pagina 270 linksboven.
      De plaatsnaam staat in de derde regel van onderen.

      alvast bedankt voor de moeite

      wil kok

    • Hans
      Message 2 of 6 , Feb 1 12:01 PM
        Hoi Wil,
        Volgens mij staat er VELDWEZELD [in huidige België, vlak over de grens bij Maastricht].
        groet
        Hans Alleleyn

        --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "yahoo" <wkokyahoo@...> wrote:

> [...]
        > en dan bij Beek (1812-1822) pagina 270 linksboven.
        > De plaatsnaam staat in de derde regel van onderen.

      • Ger Koote
        Message 3 of 6 , Feb 1 2:43 PM
          Hoi Wil,

          Een kleine variant “Veltwesen”

          Ger Koote

          _____

          <mailto:genealogie-limburg%40yahoogroups.com> , "yahoo" <wkokyahoo@...>
          wrote:

> [...]
          > en dan bij Beek (1812-1822) pagina 270 linksboven.
          > De plaatsnaam staat in de derde regel van onderen.

        • Luc Klaps
          Message 4 of 6 , Feb 2 3:44 AM
            De naam Schols komt inderdaad voor in de parochieregisters van Veldwezelt.

            Luc Klaps

            wrote:

> [...]
            > en dan bij Beek (1812-1822) pagina 270 linksboven.
            > De plaatsnaam staat in de derde regel van onderen.

          • yahoo
            Message 5 of 6 , Feb 2 5:02 AM
              Beste Hans, Ger en Luc.

              Bedankt voor jullie hulp.

              Luc, waar kan ik de parochieregisters inzien van Veldwezelt. Ik vermoed niet in Maastricht, maar waar wel?

              MVG

              WIL KOK

              Message 6 of 6 , Feb 3 10:28 AM
                In het Rijksarchief te Hasselt.