afmelden voor ontvangst berichten van de site

  • Wintgens, F.A.
    Message 1 of 2 , Jan 5, 2011
      Geachte heer/mevrouw,

      Hierbij verzoek ik u geen berichten meer te sturen van uw site naar mijn mailadres fwintgens@...<mailto:fwintgens@...>

      De reden is dat ik met pensioen ga en betreffend mailadres van mijn werk is.

      Vriendelijke groeten,

      F. Wintgens

      Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is toegezonden, wordt u verzocht dat aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. De Staat aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van welke aard ook, die verband houdt met risico's verbonden aan het elektronisch verzenden van berichten.
      This message may contain information that is not intended for you. If you are not the addressee or if this message was sent to you by mistake, you are requested to inform the sender and delete the message. The State accepts no liability for damage of any kind resulting from the risks inherent in the electronic transmission of messages.

    • Paul van Gool
      Message 2 of 2 , Jan 6, 2011
        Dit is iets dat je zelf kan regelen.
        Zie de links die onderaan ieder bericht staan.