Huwelijk gezocht... mogelijk in Maastricht

  • Harm Selling
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2001
      Hallo allemaal,

      Mocht iemand binnenkort het Rijksarchief in Maastricht bezoeken en daar wat
      tijd over hebben...

      Ik ben op zoek naar het huwelijk van:

      Herman Christiaan Johannes Strating en Elisabeth Josina Maria van Buuren
      ca. 1860, mogelijk in Maastricht

      Vanaf 1862 worden van dit echtpaar kinderen geboren in Zuid-Afrika, maar
      het huwelijk is mogelijk voltrokken in Nederland, misschien in Maastricht,
      de geboorteplaats van Herman C.J. Strating.

      Als het huwelijk in Maastricht te vinden is, zou ik graag de inhoud willen
      weten van de huwelijksacte.

      Bij voorbaat dank en altijd bereid voor een tegenprestatie in Amsterdam of
      Oost-Groningen.