Gegevens gezocht van Annette Christ in Regionaal Hist. Centr. Limburg

  • Jos Withagen
    Message 1 of 1 , Dec 4, 2010
      Beste mede-genealogen,

      Al jaren ben ik op zoek naar het negende kind van P(i)eter Theodorus Christ en Maria Louisa Beeghs.
      Nu per toeval ontdek in Genlias het overlijden van dit ontbrekende kindje.
      Wie is bereid om in het R H C L in Maastricht te zoeken naar onderstaande akte; en specifiek naar de ontbrekende gegevens zoals leeftijd en plaats van geboorte.
      Eventueel ook naar de geboorteakte met gegevens van Annette Christ.
      Zie onderstaande detail gegevens van Genlias.
      Bij voorbaat hartelijk dank voor Uw moeite,

      Jos Withagen

      Detail resultaat: (Overledene)

      Bron Burgerlijke stand - Overlijden
      Archieflocatie Regionaal Historisch Centrum Limburg
      Algemeen Inventarisnr: 32
      Gemeente: Arcen
      Soort akte: Overlijdensakte
      Aktenummer: 16