Godefridus van Heel

  • dubbelboompje
    Message 1 of 6 , Oct 4, 2010
      Godefridus van Heel huwt 12-7-1706 Petronella Cloppenburg en is dan jm van Thorn.
      Aan de hand van de doopgetuigen van hun kinderen zou ik kunnen concluderen dat zijn ouders zijn Egidius van Heel en Catharina Vulders of Volders, echter in Thorn kan ik maar 2 kinderen vinden tw Leonardus 20-12-1692 en Ida 3-3-1696.
      afgaande op verder doopgetuigen bij de kinderen van Godefridus mis nog de doop van Godefridus dus ,maar ook Theodorus (die wel in Thorn weer als vader is terug te vinden en Catharina.
      Van Egidius en Catharina kan ik in Thorn ook het huwelijk niet vinden.
      Waar komen zij toch vandaan?? ik heb al heel wat plaatsen doorgespit zonder resultaat!!
    • Ronald Hellenbrand
      Message 2 of 6 , Oct 4, 2010
        Doop Thorn 06-11-1674
        Dopeling: Catharina Elisabeth De Heel
        Vader van de dopeling: Aegidius De Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
        Doopgetuige: Elisabetha Fabri
        Doopgetuige: Joannes Van Heel

        Doop Thorn 18-09-1677
        Dopeling: Theodorus De Heel
        Vader van de dopeling: Aegidius De Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
        Doopgetuige: Catharina de Lind
        Doopgetuige: Christianus Vullers

        Doop Thorn 18-06-1683
        Dopeling: Joannes De Heel
        Vader van de dopeling: Aegidius De Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
        Doopgetuige: Mathias Hoijmackers
        Doopgetuige: Margareta Rutten

        Doop Thorn 14-02-1686
        Dopeling: Godefridus De Heel
        Vader van de dopeling: Aegidius De Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
        Doopgetuige: Joannes van der Hegge
        Doopgetuige: Eva Solemans

        Doop Thorn 20-12-1692
        Dopeling: Leonardus Van Heel
        Vader van de dopeling: Aegidius Van Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
        Doopgetuige: Anna van der Bergen
        Doopgetuige: Joannes Van Heel

        Doop Thorn 20-12-1692
        Dopeling: Leonardus Van Heel
        Vader van de dopeling: Egidius Van Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vulders
        Doopgetuige: Anna van der Berghen
        Doopgetuige: Joannes Van Heel

        Doop Thorn 03-03-1696
        Dopeling: Ida Van Heel
        Vader van de dopeling: Aegidius Van Heel
        Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
        Doopgetuige:
        Doopgetuige: Franciscus Storm
        Doopgetuige: Joanna Vullers

        Op 4-10-10 15:22, dubbelboompje schreef:

> [...]
        > Van Egidius en Catharina kan ik in Thorn ook het huwelijk niet vinden.
        > Waar komen zij toch vandaan?? ik heb al heel wat plaatsen doorgespit

      • huub grispen
        Message 3 of 6 , Oct 4, 2010
          Hallo

          Misschien een schot voor open doel. Maar heeft u al eens gekeken in het
          archief te Kinrooi. Veel van Thorn/Neeritter/Kesenich is daar te vinden.

          Groetjes Huub

          _____

> [...]

          > Van Egidius en Catharina kan ik in Thorn ook het huwelijk niet vinden.
          > Waar komen zij toch vandaan?? ik heb al heel wat plaatsen doorgespit

        • dubbelboompje
          Message 4 of 6 , Oct 4, 2010
            --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, Ronald Hellenbrand <hellenro@...> wrote:

> [...]
            > Dopeling: Ida Van Heel
            > Vader van de dopeling: Aegidius Van Heel
            > Moeder van de dopeling: Catharina Vullers

            Ik heb mijn gegevens van de transcripties op familysearch en die staan op alfabetische volgorde. Had allerlei varianten van Heel geprobeerd,maar ja natuurlijk niet !!! onder de D van Deheijl gekeken!!!!
            Dus.... mijn zoektocht naar hun huwelijk ook maar even aanpassen (hoewel ik ook op naam van de bruid nog niet ver ben gekomen en toch al aardig wat plaatsen heb doorzocht.maar ja alfabetisch he,wie weet onder wat voor vreemds ze dan wel staan!!!! Een transcriptie op datum zou dan wel handig zijn!!
            Maar in elk geval heb ik weer wat aanknopingspunten!!! Bedankt!

          • Ronald Hellenbrand
            Message 5 of 6 , Oct 4, 2010
              Sorry, ik miste er 1 (kopieerduiveltje):
              Doop Thorn 10-08-1680
              Dopeling: Nicolaus de Heijl
              Vader van de dopeling: Egidius de Heijl
              Moeder van de dopeling: Catharina Vullers
              Doopgetuige: Joanna Noijen
              Doopgetuige: Joannes Smets

              Overigens is het op deze cd heel wat makkelijker zoeken:
              http://gendawin.lggi.nl/

              Mvrgr,

              Ronald.

              Message 6 of 6 , Oct 5, 2010
> [...]
                > Doopgetuige: Joanna Noijen
                > Doopgetuige: Joannes Smets
                >
                > Overigens is het op deze cd heel wat makkelijker zoeken:

                Weer eentje bij gevonden............
                Maria Barbara 6=10-1671 get Joannes Paanlen en Barbara Vullers.
                Zij staat in de transcr. van familysearch met achternaam Deheijt ,wat dus een leesfout van de maker ervan kan zijn.