Veronica Hendrix Bongaerts

  • dubbelboompje
    Message 1 of 1 , Oct 4, 2010
      Veronica Hendrix Bongaerts huwt 6-5-1717 Joannes Heldens.
      in baarlo krijgt zij 3 kinderen tw
      Joannes Henricus 13-2-1718 get Franciscus Heldens en Margarita Lenaerts
      Mathias 11-3-1719 get Joannes Bongaerts en Anna Heldens
      Agnes 28-3-1720 get Wilhelmus Heldens en Maria in t Munster
      dan pas in 1728 vind ik weer kinderen in Kessel
      Catharina 12-1-1728 get Petrus Beurskens en Elisabetha Heldens
      Maria 4-9-1729 get Wilhelmus Linders,Petrus Buerskens en Gertrudis Dorrenbosch

      Ik kan in Kessel en Baarlo geen doop vinden van een Veronica.
      Mijn gok zou zijn dat ze een dochter is van Joannes Hendricus Bongaerts en Margarita Lenaerts Verbocket ook wel in t Munster genoemd.
      Wie weet hier meer van???