ritschie_b

  • Betti Langusch
    Message 1 of 3 , Sep 3, 2010
      Hallo,

      Onlangs heb ik de site van  genealogie-limburg goed bekeken en  kwam zo ook op het "Photos" ,waarin ook een  fotoalbum staat genaamd "Berger"

      Ik was verast hierin een aantal foto's uit Simpelveld te vinden van personen die tot mijn familie behoren.

      De namen vermeld boven de foto "Oude gaas met T-Ford" (van Wersch-Horsmans) zijn mijn betovergrootouders.
      De families Berger en Jopses zijn hun schoonzonen,gehuwd met 2 van hun dochters.

      De foto's kon ik tot nu nog niet en ik heb de indruk dat die genige die ze geplaatst heeft er vast nog meer heeft.

      Daar begint dus het probleem: de foto's zijn reeds in 2005 geplaatst en wel door ene ritschie_b, als ik vervolgens op zijn naam druk krijg ik de vermelding:
      "Die gesuchte Person ist entweder nicht vorhanden oder ihr Profil ist ausgeblendet"
      (dit is in Duits omdat het email adres is aangemeld bij Yahoo Duitsland)

      Heeft iemand misschien een email adres van deze ritschie_b waarop ik hem zou kunnen contacteren?

      Alvast veel dank!
                                     Groetjes,
                                                Michael (Reinders)

    • Frans Utt
      Message 2 of 3 , Sep 3, 2010
        Halloo,

        Volgens mij is dit de zelfde persoon:

        Frans

        Betti Langusch wrote:

> [...]
        > (dit is in Duits omdat het email adres is aangemeld bij Yahoo Duitsland)
        >
        > Heeft iemand misschien een email adres van deze ritschie_b waarop ik

      • Betti Langusch
        Message 3 of 3 , Sep 3, 2010
          Hallo Frans,

          Dat is hem zeker :)