Re: [genealogie-limburg] Heemkundevereniging Buggenum door de eeuwen heen

  • Ger Laemers
    Message 1 of 3 , Aug 23, 2010
      Hallo Wim,

      Als inwoner van Buggenum kon ik dit niet op me laten zitten en na wat gegoogle heb ik het volgende adres gevonden:
      Buggenum door de Eeuwen heen
      Adres: Holstraat 54a, 6082 BD Buggenum
      Telefoon: 0475 - 592412
      Contactpersoon:
      Email: drs. N.H.M. Bergmans
      nhmbergmans@...

      Message 2 of 3 , Aug 23, 2010
        Hallo Ger,

        Dank voor je informatie. Ik heb direct een mailtje naar de heer Bergmans gestuurd.

        Hartelijke groeten,

        Wim Verheggen