Re: [genealogie-limburg] Wilhelmus Maessen

  • W.Brasse@Gmail
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2010
      Ik heb Tom Maessen de gevraagde scans van Saeffelen en Echt gemaild.
      Mochten ze niet zijn aangekomen (grote bijlage) dan graag bericht, maar ik
      ben een paar weken op vakantie, dus het duurt even voor ik ze nog eens kan
      sturen.

      Aan de doopinschrijving te Echt valt op dat deze in een ander (vermoedelijk
      veel later) handschrift is toegevoegd onderaan de pagina. Mijns inziens
      meende Wilhelmus Maessen toen hij ging trouwen dat hij te Echt was gedoopt,
      en heeft de toenmalige pastoor die doop toen alsnog daar ingeschreven, er
      vanuit gaande dat zijn voorganger het was vergeten in te schrijven!

      Met vriendelijke groet,
      Wil Brassé, Sittard