RE: [genealogie-limburg] Hulp voor frantalige ciorrespondent

  • Walter Hellebrand
    Message 1 of 7 , Jun 22, 2010
      Er is ook een Antilliaanse Aerts/Arts familie - op de Bovenwinden, St. Maarten.
      Walter Hellebrand

      From: pdeclerck@...
      Date: Mon, 21 Jun 2010 14:52:59 +0200

      Wie zou Charles PAQUAY kunnen helpen aan het volgende:

      1) acte de baptême de Marie Hélène ROBYNS = le 17/04/1776 à Saint-Trond.
      Ses parents = Gaspard Robyns et Hélène Ouvrard (des renseignements
      sur eux sont les bienvenus)

      2) acte de décès de Marie Catherine MALCHAIRE = le 24/07/1818 à Heers.

      Met genealogische groet en dank bij voorbaat,
      Paul De Clerck
      VVF-lid 395
      pdeclerck(ad)scarlet.be