Re: [genealogie-limburg] Gorissen - Peeters

  • Mathieu Kunnen
    Message 1 of 3 , May 9, 2010
      Dag Maria,

      In het verleden was je zo vriendelijk mij enkele malen behulpzaam te zijn
      met ontbrekende gegevens. Waar ik uiteraard zeer blij mee was.
      Om die reden heb ik een aantal gegevens opgezocht i.v.m. de onderstaande
      vraag in het Rijksarchief te Hasselt. Die gegevens hebben betrekking op zes
      generaties. Ik maak ze rechtstreeks over aan jouw adres.

      Met vriendelijke groeten,

      Mathieu Kunnen, Kinrooi