Re: [genealogie-limburg] Joop Esser / Eugene Dubois

  • Eugene Dubois
    Message 1 of 7 , Mar 13, 2010
      Beste Joop, berichten die je gehad hebt zijn waarschijnlijk automatisch
      gegenereerd...
      Dat heeft helemaal niks met mij te maken, maar het zou met niets verbazen
      als Yahoo dacht dat er gespamd werd. Ik ben niet eens online geweest.

      Persoonlijke aanvallen zijn echter niet toegestaan. En daarvoor heb ik je
      inderdaad al eerder gewaarschuwd....

      De volgende keer zal ik niet eens meer antwoorden....

      Groeten,

      Eugene

      2010/3/13 johubaes <johubaes@...>

> [...]
      > werden beantwoordt. (Retourzending) Ertussen zat een mail welke U
      > waarschijnlijk niet zint. Heb ik dus ook nog niet terug gezien.
      >
      > Om de kogel maar door de kerk te gooien. U wordt met U Yahoogroep bedankt
      > voor de "medewerking" Zo komt U ook af van die rotte appel in de mand.
      > Gelukkig heb ik nog vele echte vrienden w.o. pastoors ,burgemeesters ,
      > generaals en diverse hoogstaande mensen.
      >
      > Wil langs deze weg tevens eenieder die ooit iets voor mij gedaan heeft van
      > ganser harte bedanken. Het gaat U allen goed .

      Genwiki: http://genwiki.nl
      DubGar Webdesign: http://dubgar.com

    • johubaes
      Message 2 of 7 , Mar 13, 2010
        Eugene.
        Smoesjes daar hou je wel van. De drie mailtje die ik stuurde in een zeer
        kort tijdsbestek ,daar werd uitgerekend de middelste eruit gewipt. Bij
        retourzending hebben ze alle drie dezelfde bewerking gehad. De gewipte mail
        is veel later wel terug gekomen.
        Of je mij nou wipt of niet moet je zelf weten. Mijn pijl en boog blijft
        geladen.
        Na de zgn. waarschuwing heb ik je persoonlijk een mail gestuurd met de tekst
        dat de opmerking van die rotte appel in die mand niet past bij een
        moderator. Daar heb ik nooit een antwoord op gehad.
        Ik geef jou lekker geen kans om mij te flippen. Dat doe ik dus bij deze
        zelf. In Brabant zeggen ze houdoe.Ik hoop alleen dat de mensen buiten jouw
        gezichtsvermogen je met andere ogen zullen gaan bekijken. Ik ben in ieder
        geval op je naam uitgekeken.

        Leden van Yahoo: Bij commentaar graag rechtstreeks.

        Groetjes Joop Esser

> [...]
        > inderdaad al eerder gewaarschuwd....
        >
        > De volgende keer zal ik niet eens meer antwoorden....

      • blondel daniel
        Message 3 of 7 , Mar 13, 2010
          Bonjour
          Goedemiddag

          Op onze Franse yahoogroups hebben we hetzelfde probleem gekend
          We waren toen verbazen, onze groep telt 100 berichten per dag et
          plotseling Niks !
          we waren een beetje bang hoor !

          groetjes

          daniël

        • Paul van Gool
          Message 4 of 7 , Mar 13, 2010
            Joop,
            Ik heb geprobeerd om een mail naar jou persoonlijk te sturen. En raad eens wat er gebeurde. Het werd geweigerd.
            Het probleem zit niet bij Yahoo en al helemaal niet bij de heer Dubois. Maar bij jou of jouw provider.

            Voor zover ik kan zien zijn al jouw berichten op een normale manier in de Yahoo groep geplaatst.
            Gisteren 2 berichten onder de titel Wolff (in de 2de klaagde je erover dat de eerste niet goed geplaatst zou zijn terwijl die voor mij normaal leesbaar is). Vandaag heb je weer een herhaling van dat bericht gestuurd omdat het niet goed zou gaan.
            Tevens heb je vandaag berichten gestuurd over Batchnummers (een voor mij onbegrijpbaar bericht omdat ik totaal niet weet wat batchnummers zijn en je ook zeer kort bent en geen details vermeld), Schreibers en een (naar mijn mening) wel heel erg onbeschoft mailtje over Eugene Dubois.

            Omdat mijn mail direct naar jouw emailadres geweigerd werd moest ik dit wel via de groep sturen.
            Het probleem zit voor zover ik kan zien aan jouw kant.
            En een zeer groot excuus van jouw kant lijkt mij op zijn plaats.

            Je schreef ook "Is het mogelijk om de Nederlandse vertaal machine aan te zetten en de Limburgse uit te schakelen". Er zit echter in Yahoo Groups helemaal geen Limburgse vertaal machine. Ik sluit dan ook niet uit dat jij je berichten via een andere website plaatst in plaats van zoals bij Yahoo de bedoeling is via email of direct op de website.