Caspar Joseph Giesen en Anna Gertrud Dauzenberg

  • wil kok
    Message 1 of 7 , Mar 1, 2010
      goedenavond

      wie kan mij helpen aan de huwelijksdatum/plaats van het echtpaar Caspar Joseph Giesen en Anna Gertrud Dauzenberg.
      Caspar is op 16-9-1794 overleden in Kerkrade.
      Zij kregen minstens twee kinderen (geboren ca 1770 en 9-4-1778 te Kerkrade)

      Uiteraard ben ik ook op zoek naar de ouders van beide personen, de sterfdatum van Anna Gertrud en de doopdata van zowel Caspar Josep als Anna Gertrud.

      alvast bedankt voor de reactie en de hulp

      mvg

      wil kok