Re: [genealogie-limburg] Re: Beerse Gravienses

  • Elvire Theelen
    Message 1 of 7 , Feb 7, 2010
      Volgens mij wordt Beers ten zuidoosten van Grave bedoeld. Een dorp tussen
      Grave en Cuijk.

      Op de site:
      http://www.toine-hendriks.nl/Venlo/Dopen_Venlo/Venlo_Dopen_1791.htm
      waar transcripties van de dopen te vinden zijn, staat ook een geboorte van
      een Hendrina Maghon. Haar moeder is ex Reeck Graviensis. Reek ligt ten
      zuidwesten van Grave.

      Groeten,
      Elvire Theelen