Overlijdensakte uit Heerlen

  • Hans Weggemans
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2010
      Hallo,

      Is er iemand die voor mij een foto zou willen maken van de overlijdensakte
      van Lammigje Schuiling?

      Uit Drenlias:

      Sleen, overlijdensakte van elders overledene (BW art. 50), 2 mei 1922,
      aktenr. 43

      Overledene: Lammigje Schuiling, geboren te Sleen; beroep: zonder; overleden
      te Heerlen op 20-04-1922; oud: 15 maanden, dochter van Harm Schuiling,
      beroep: arbeider, en Marchje Otten, beroep: zonder.

      Alvast bedankt,

      Hans Weggemans
      www.familie-weggemans.nl
    • hansweggemans
      Message 2 of 2 , Aug 8, 2010
        Herhaalde oproep.
        Helaas heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen.

        Groet,

        Hans Weggemans
        www.familie-weggemans.nl